perjantai 16. lokakuuta 2009

Pieniä yllätyksiä

Kun olin pieni, niin äidilläni oli tapana kotiin tullessaan tuoda pieniä yllätyksiä minulle ja siskoilleni. Ne oli ihan pieniä juttuja, mutta riemu oli suuri, jos silloin tällöin kotona meitä odottikin joku yllätys.

Nämä "yllätykset" tytöt löysivät sängyiltään päiväkodista tullessaan! Nämä suloisuudet ovat Pieneltä Linnulta.



Tämän "jouluisen yllätyksen" nappasin mukaan eiliseltä kauppareissultani.


Mukavaa viikonloppua kaikille. Minä vietän sen valvoessa.

3 kommenttia:

  1. Hih! :)

    Tuo muki on vielä ostamatta..tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  2. Päätin jo, että en ostaisi enään lisää Muumeja. Mutta kuinkas on käynytkään. Mustavalkoinen muki oli pakko ostaa. Ja Kyllä uusi talvi-mukikin piti hyllyyn hankkia. Kaappiin ei kohta enään mahdu muuta. Perustelin hankintaani sillä, että joskus nämä voivat olla arvokkaita. Ja vohan ne rumimmat sitten lahjoittaa lapsille kun muuttavat pois kotoa (jos siis on vielä ehjänä). Olen niin materialisti jossain asioissa, että oikin hävettää.

    Mukavaa viikonloppua sinne teillekkin.

    VastaaPoista
  3. Mä ostin kans toissapäivänä tuon mukin.

    Mä sain kans vanhemmilta pikku ylläreitä sillon tällön. :)

    VastaaPoista