lauantai 2. toukokuuta 2009

Rusketusraidat


Ne tuli hommattua tänään! En nyt niistä niin kovin ylpeä ole, sillä terveysalan immeisenä pitäisi kyllä olla takaraivossa ne auringon haitat ja vaarat. Mutta mutta, kun ilma oli niin kertakaikkisen kutsuva tänään ja minä yksin kotosalla kirjan kanssa. Terassi siis kutsui vaikka mitään aurinkovoiteita ei löytynytkään kaapeista... No huivi sentään ja aurinkolasit muistin ja niimpä siellä terassilla minä vietin lähes koko päivän kirja kädessä. Ei hassumpaa.

Vappuna aukesi kaupunkiimme uusi kuntokeskus, pari kuukautta myöhässä TOSIN, ja sinnehän minäkin liityin tuossa jokunen aika sitten jäseneksi. Ajattelin näin vuorotyöläisenä olevan sitten jatkossa helpompaa harrastaa tuota liikuntaa, kun tarjonta on kattavaa viikon jokaisena päivänä ja harrastamaan pääsee melkein mihin kellonlyömään tahansa! No minä korkkasin paikan tänä aamuna aamuspinningillä ja voi juku mikä fiilis! Aamuysiltä polkemassa pyörää (kun ensin olin itse polkenut paikan päälle) ja rääkkäämässä itseään loistavan musiikin johdolla. Jokunen muukin taisi olla liikunnan suhteen aamuihmisiä, sillä pyörät vietiin käsistä jo hyvissä ajoin ennen tunnin alkua. Onneksi olin kerrankin ajoissa :D Oi oi oi... Kyllä oli ihana päivän aloitus sanon minä!!!

Alla vielä kuvia kasvihuoneestani, jonka vein tänään ulos. Kuvat ei kummoisia, mutta aivan uskomattoman kauniita värejä syntyi, kun valkoiselle seinälle vein tuon paloautonpunaisen kasvihuoneen vihreine herneenversoineen ja taustalla hohti kesäisen sininen taivas.

Ja vielä yksi kuva wapputyttösistämme
keinumassa Pompotin pihalla,
jonka lastenbrunssilla käväisimme vappupäivänä:D

1 kommentti:

  1. Kirjan lukeminen aurinkoisella terassilla on ehkä yksi parhaimmista kesän vietoista. Pitää kyllä muistaa se aurinkorasva. Yleensä aina ensimmäiset aurinkoiset päivät pääsee yllättämään.

    VastaaPoista